- Ing. Lenka Šiklová
- tel. 469 657 737
- poverec@chrudim-city.cz
V rámci zajišťování svých činností shromažďujeme a zpracováváme osobní údaje žáků a zaměstnanců pro tyto účely:
- přijetí k základnímu vzdělávání (zápis do 1. třídy, přestup z jiné školy),
- rozhodnutí ve správním řízení (vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu nebo plánu pedagogické podpory, uvolnění z výuky předmětu ze zdravotních důvodů, prodloužení školní docházky, individuální vzdělávání podle §41, vzdělávání v zahraniční škole podle §38),
- povinná dokumentace školy (školní matrika, dokumentace žáků se specif. vzdělávacími potřebami, evidence čísla vysvědčení vycházejících žáků a zápisových lístků, protokol z komisionálních zkoušek, evidence úrazů žáků),
- agenda školní družiny (přijímání do školní družiny, evidence žáků ve školní družině)
- poskytování poradenských služeb pracovníky školního poradenského pracoviště (metodik prevence, výchovný poradce),
- podklady k vyúčtování (jízdné a vstupné žáků, přihlášky do soutěží, projektová dokumentace),
- zajištění zdraví a bezpečnosti (lékařské povolení k účasti na akci, plaveckém nebo lyžařském výcviku, ohrožující faktory, např. alergie nebo jiné zdravotní znevýhodnění žáka, prohlášení o bezinfekčnosti),
- na základě souhlasu zákonných zástupců (s účastí na školní akci nebo výletu, se zveřejněním jména v rámci prezentace akce na webových stránkách, v tisku apod., s pořizováním fotografií z akcí nebo výletů),
- na základě žádosti zákonných zástupců (uvolnění z vyučování, úpravy vzdělávání ze zdravotních důvodů),
- zajištění školního stravování (evidence strávníků),
- plnění výchovně vzdělávacích záměrů (pedagogická dokumentace, organizace a potřeby výuky – např. elektronická žákovská knížka, přístupové údaje na síť školy, výukové portály, aj.),
- prezentace a propagace školy (webové stránky, prezentace žákovských prací, fotogalerie školy, kronika, propagační materiály školy),
- evidence čtenářů školní knihovny,
- výběrová řízení na zaměstnance,
- pracovně právní agenda – vedení osobních spisů zaměstnanců,
- agenda BOZP (evidence pracovních úrazů apod.),
- další vzdělávání pedagogických pracovníků,
- zaměstnanecké benefity (FKSP),
- konání praxe studentů – na základě žádosti středních a vysokých škol,
- vedení účetnictví, mzdová agenda, zákonné odvody, nemocenské dávky, cestovní příkazy, smlouvy a objednávky služeb, projekty, žádosti o dotace.
vydáno: 6. 6. 2018